Dzisiaj jest: sobota, 18 maja 2024

eWyszków » Wiadomości » Dofinansowanie usuwania azbestu

Dofinansowanie usuwania azbestu

11 stycznia 2013, 09:59, UM w Wyszkowie, red. Milena Brzózka

Urząd Miejski w Wyszkowie w dniach 8-22 stycznia 2013 r. będzie przyjmował wnioski o objęcie dofinansowaniem usuwania wyrobów zawierających azbest z terenów nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych.

Do wniosku należy załączyć następujące dokumenty:

- wniosek (z określeniem ilości wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do usunięcia w roku 2013),
- informację o wyrobach zawierających azbest (wszystkich na terenie posiadanych nieruchomości),
- oświadczenie dotyczące zgłoszenia planowanych prac remontowych (zgłoszenia dokonuje się w Starostwie Powiatowym w chwili gdy Gmina Wyszków otrzyma decyzję o przyznanym dofinansowaniu),
- oświadczenie dotyczące uzyskania prawomocnych decyzji administracyjnych (w przypadku zmiany konstrukcji budynku lub jego rozbiórki wydawane przez Starostę Powiatu Wyszkowskiego),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przygotowania i realizacji wniosku.

Oświadczenia dotyczące decyzji lub zgłoszeń do organów administracji architektoniczno-budowlanej należy wypełnić dla określonego przypadku.

Uwzględniane będą tylko kompletne wnioski zawierające wszystkie wymagane załączniki.

Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu 29 743 77 04, adresem e-mail: ochrona.srodowiska@wyszkow.pl lub osobiście w pokoju 113 Urzędu Miejskiego w Wyszkowie.

Wszystkie w/w wnioski znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Wyszków.
  

UWAGA! Ta strona używa plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, dostosowywania stron do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach reklamowych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookie będą zapisywane w pamięci urzadzenia. W każdym momencie można zmienić te ustawienia. Szczegóły w: Polityka prywatności. [Zamknij]