Dzisiaj jest: wtorek, 5 marca 2024

eWyszków » Wiadomości » Jak wreszcie skutecznie docierać do nowych klientów?

Jak wreszcie skutecznie docierać do nowych klientów?

9 lutego 2024, 09:06, Materiał partnera, artykuł sponsorowany

Jeżeli prowadzisz firmę w Warszawie, albo innym mieście w Polsce, prawdopodobnie wiele razy zastanawialiście się jaka w obecnych czasach jest najbardziej skuteczna reklama, która docierałaby bezpośrednio do zainteresowanych klientów.


Mamy takie czasy, że form reklamy jest ogromna ilość, ale to niestety nie znaczy, że łatwo jest dotrzeć do klientów, gdyż reklamy na każdym kroku, czyli billboardy na ulicach, reklamy w autobusach, reklamy przerywające filmy, reklamy w radio, kolportaż ulotek, to wszystko sprawia, że coraz więcej osób jest uodpornionych na wszelkiego rodzaju reklamy i prowadząc własną firmę, trzeba byłoby mieć nieograniczony budżet żeby móc się reklamować w taki sposób, aby dotrzeć do potencjalnych klientów.

Jest jednak jedno rozwiązanie, które wydaje nam się bardzo atrakcyjne, gdyż łączy kilka najważniejszych cech dla reklamy. Zauważ że, prawdopodobnie samemu trafiliście na tę stronę wpisując w wyszukiwarkę hasło pozycjonowanie Warszawa, a więc jest to dowód na działanie tej formy reklamy, tak samo trzeba ustalić wspólnie słowa kluczowe, po których klienci będą szukali usługi waszej firmy, albo produktów, które oferujecie, sprawdzić to w narzędziach internetowych czy rzeczywiście dużo osób wyszukuje tego miesięcznie, potem rozpocząć optymalizację strony pod pozycjonowanie, a następnie oczekiwać już tylko na efekty, kiedy strona pojawi się na pierwszych w miejscach w wyszukiwarce. 

Chodzi tu o pozycjonowanie strony firmowej wyszukiwarce Google. Ta forma reklamy polega na tym, że ustala się słowa, po których internauci szukają firm,y kiedy potrzebują kupić coś w sklepie internetowym, albo zamówić jakąś usługę od firmy usługowej, a następnie wykonuje się działania promujące tę stronę internetową, tak aby pokazywała się wysoko, kiedy ktoś właśnie wpisze te słowa kluczowe.

Zaletą takiego pozycjonowania strony, jest to, że ta reklama trafia bezpośrednio do wstępnie zainteresowanych osób. Ponieważ waszą stronę internetową, zobaczą nie wszyscy w Warszawie, czy w innym mieście w Polsce, ale tylko ci co wpiszą konkretne słowo kluczowe. Czyli jest to pierwsza i bardzo ważna zaleta, czyli nie trzeba wydawać pieniędzy na kolportaż ulotek do setek tysięcy osób w Warszawie, wystarczy skierować reklamę bezpośrednio do osób, które są zainteresowane waszą ofertą.

Druga kwestia która jest równie ważna, a może jeszcze ważniejsza, że ta reklama dotrze do tych osób w momencie, kiedy one tego oczekują.

We wszystkich innych formach reklamy, kiedy oglądając filmy w internecie, przerywa się je reklamami, kiedy słuchając radia przerywa się to reklamami, mamy sytuację kiedy potencjalni klienci nie są wcale zainteresowani wyborem firmy i zakupem jakiegoś produktu, gdyż robią zupełnie coś innego, a dopiero jeśli chodzi o pozycjonowanie stron internetowych, tutaj reklama trafia w momencie, kiedy oni siądą do komputera, albo wyciągną telefon komórkowy i tam wpiszą nazwę produktu albo jakiejś firmy usługowej czy usługi, z których chcą skorzystać i czekają na to, żeby wyszukiwarka pokazała im firmy do porównania.

To jest według nas niesamowitą zaletą, gdyż dociera się w związku z tym do już zainteresowanych osób ofertą waszej firmy, a jednocześnie w momencie, kiedy oni tak dokładnie żądają przedstawienia im oferty waszej firmy i mają na to czas, oraz chęć żeby rozpatrzeć tą ofertę, jak w żadnej innej formie reklamy.

Są oczywiście ciekawe inne formy reklamy, jak na przykład reklamy w mediach społecznościowych, ale tam znowu docieramy do klienta w momencie kiedy on robi coś innego, ma na przykład przerwę w pracy na kawę, przegląda sobie co tam słychać u znajomych w mediach społecznościowych, a pomiędzy tym pojawiają mu się reklamy, a więc będzie o wiele mniej skłonny przerwać to przeglądanie i zająć się zakupem czegoś, niż w momencie kiedy już wieczorem po pracy siądzie do komputera w domu i będzie chciał, kupić jakiś przedmiot czy zamówić jakąś usługę.

A jak do tego dodamy, że koszt takiej reklamy w porównaniu do reklam ogólno-warszawskich, czy ogólnopolskich jest bardzo niski, bo wynosi kilkaset złotych miesięcznie za jedną frazę z dodatkiem słowa Warszawa, to według nas jest to oferta która warta jest rozpatrzenia.

Wyceny które wykonujemy, są całkowicie bezpłatne, dlatego wyślij do nas do EBE.pl już teraz mailem słowa kluczowe do wyceny, a my przygotujemy dla ciebie całkowicie bezpłatną, szybką, niezobowiązującą wycenę w bardzo atrakcyjnych stawkach na pozycjonowanie państwa strony internetowej w najlepszej według nas wyszukiwarce jaką jest obecnie Google.

 



Zdjęcie poglądowe. Źródło: ads4Media
  

UWAGA! Ta strona używa plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, dostosowywania stron do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach reklamowych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookie będą zapisywane w pamięci urzadzenia. W każdym momencie można zmienić te ustawienia. Szczegóły w: Polityka prywatności. [Zamknij]